מכונות קפה מקצועיות

מכונות קפה הן נשמת אפו של כל משרד. הם משאירים אותנו ערים, הם עושים לנו את הבוקר קצת יותר קל, וחלקם אפילו מכינים קפה ממש טוב. אבל לא כל מכונות הקפה נוצרו שוות – אז איך יודעים איזה לקנות? ובכן, זה המקום שבו אני נכנס לתמונה. אני מומחה לדברים האלה (ופעם אפילו קראו לי "אלת טכנולוגיה משרדית" על ידי הבוס שלי), אז בואו נצלול ישר פנימה:

מכונות קפה

מכונות הקפה שבהן אתה משתמש להכנת כוס ג'ו עשויות להשתנות בגודל ובפונקציה. הפונקציות החשובות ביותר הן חליטה וטחינה, מה שאומר שלמכונות הקפה הטובות ביותר יהיו שתי התכונות הללו.

ישנם שני סוגים עיקריים של מכונות: מכונות אספרסו ומכונות קפה אוטומטיות. מכונות אספרסו משמשות להכנת כוסות אספרסו (הכוסות הקטנות של קפה שחור חזק), בעוד שמבשלות טפטוף אוטומטיות מייצרות בדרך כלל כמויות גדולות יותר של קפה מבושל רגיל. שני הסוגים מגיעים בגדלים שונים – מקטן מספיק עבור מטבחים ביתיים ועד לציוד תעשייתי המשמש מסעדות – והמחירים נעים בהתאם בין $100-$1,000+.

מכונות אספרסו

מכונות אספרסו הן הסוג הנפוץ ביותר של מכונת קפה. הם משמשים להכנת אספרסו, שהוא משקה המיוצר על ידי הפעלת מים חמים בלחץ גבוה דרך שקית של פולי קפה טחונים דק.

למכונת אספרסו טיפוסית יש שלושה חלקים עיקריים:

שרביט קיטור וראש קבוצה (החלק שמחזיק את סל הסינון שלך) , משאבה אוטומטית הדוחפת מים דרך השטח בלחץ גבוה , דוד לחימום מים

מכונות קפה אוטומטיות

מכונות קפה אוטומטיות קלות לשימוש, פשוטות לניקוי ומושלמות לאנשים עסוקים. הם גם נהדרים אם יש לך מקום מוגבל או פשוט אין לך זמן להכין חליטה משלך.

מכונות הקפה האוטומטיות הטובות ביותר מגיעות עם מגוון פונקציות המאפשרות לכם להתאים את המשקה שלכם בדיוק איך שאתם אוהבים: חלקן מצוידות בטיימרים הניתנים לתכנות כך שניתן להגדיר אותם מראש; אחרים כוללים מחממי מים פנימיים ולכן מים חמים זמינים תמיד לפי דרישה; חלקם אפילו מציעים מקציפי חלב כדי שתוכלו להכין לאטה או קפוצ'ינו בבית מבלי שתצטרכו לצאת!

מכונות קפה קומפקטיות

מכונות קפה קומפקטיות קטנות וניידות יותר מאשר סוגים אחרים של מכונות קפה. הם אידיאליים עבור אנשים שנוסעים הרבה, אבל הם יכולים לשמש גם בבית או במשרד.

הם מגיעים בשני סוגים עיקריים:

מכונות טפטוף קומפקטיות המשתמשות בקפה טחון או בתרמילים (K-Cups) להכנת הבישול שלך, מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג למדוד שום דבר מראש. כל מה שאתה צריך זה קצת מים, כמה פילטרים וקצת שאריות קפה או K-Cups – ואולי מסנן נוסף אם אין אפשרות לשימוש חוזר.

מערכות תרמילים להגשה יחידה פועלות כמו מכונות טפטוף רגילות אך בהבדל אחד מכריע: אתה מקבל רק כוס אחת בכל פעם במקום כמה כוסות מכל אצווה שנרקחה בשיטות מסורתיות כמו סירי עיתונות צרפתיים או מוזגים על קונוסים!

מכונות הקפה הטובות ביותר הן אלו שהופכות את חייך לקלים יותר. אם אין לך זמן להגדרות מסובכות או יקרות, המוצרים הללו יספקו לך משקאות טעימים תוך זמן קצר.

BACK TO TOP