מכונות קפה מקצועיות

עבור רבים מאיתנו, מכונת הקפה שלנו היא חלק בלתי נפרד מהעבודה שלנו, אך בכל הנוגע לבחירה באיזו מכונת קפה לרכוש ולהשתמש בעבודה, יש להקדיש מחשבה מה יתאים לצרכים של כל אחד במשרד. אם אינך בטוח היכן להתחיל, יש לנו כמה עצות עבורך למטה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא איזה מקום יש לך למכונת הקפה שלך.

מכונת הקפה במשרד שלכם היא סמל לכמה רחוק הגעת וכמה השגת

מכונת הקפה במשרד שלכם היא סמל לכמה רחוק הגעת וכמה השגת. זה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים לחדר, ולכן הגיוני לרצות את המכונה הטובה ביותר עבור חלל המשרד שלך.

אבל מה אם נגיד לכם שיש יותר מסוג אחד של מכונת קפה מקצועית? ומה אם גם אמרנו שלא כל המכונות המקצועיות נוצרות שוות? ובכן, בואו נדבר על כמה סוגים שונים של מכונות מקצועיות:

אנחנו מדברים על המכונה על השיש שלך או בחדר ההפסקה שלך, לא על זו שמוסתרת במטבחון שלך.

עבור רבים מאיתנו, זה חלק בלתי נפרד מהעבודה שלנו: בבואנו לבחור איזו מכונת קפה לרכוש ולהשתמש בעבודה, יש להקדיש מחשבה מה יתאים לצרכים של כל אחד במשרד. אם אינך בטוח היכן להתחיל, שקול את הגורמים הבאים:

כמה מקום יש לי? לדוגמה, אם יש רק שני שולחנות כתיבה זמינים לעובדים שרוצים מכונות קפה אישיות משלהם (ולא מקום אחר), אז אולי השגת מכונה אחת גדולה תהיה יותר הגיונית מכמה מכשירי קפה קטנים.

מה קורה כשמישהו עוזב? האם הם ייקחו איתם את מכונת הקפה האהובה שלהם? או האם תהיה לנו מקום ריק על השיש שלנו שצריך שוב מילוי? האם אני אוהב שיש אפשרויות? בחלק מהמשרדים יש הרבה סוגים שונים של חליטות זמינות – מסירי עיתונות צרפתיים לאורך כל היום ועד לצילומי אספרסו לאחר שעות העבודה – בעוד שאחרים נשארים עם סוג אחד בלבד לאורך כל מחזור המשמרות של כל יום.

יש להקדיש מחשבה מה יתאים לצרכים של כל אחד במשרד

בבואכם לבחור איזו מכונת קפה תתאים למקום העבודה שלכם, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. ראשית, איזה סוג של מקום פנוי יש לך? אם אין הרבה מקום על השולחן שלך וכל סנטימטר חשוב, אז זה עשוי להיות גורם חשוב בהחלטה איזה דגם מתאים לך. אם כן, חפשו דגמים קטנים יותר שתוכננו במיוחד להכנת קפה ישר ללא תכונות או קבצים נוספים (אם כי הם עדיין יכולים להכין תה ושוקו חם).

שנית, האם יש משקאות או מוצרים אחרים שאנשים ירצו מעת לעת? לדוגמא: אם מישהו מעדיף שוקו חם על פני מבשלות רגילות אבל גם לא רוצה משקאות קרים – אז אולי כדאי גם לקנות משהו מיוחד למטרה זו!

אם אינך בטוח היכן להתחיל, יש לנו כמה עצות עבורך למטה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא איזה מקום יש לך למכונת הקפה שלך.

חשוב לקחת בחשבון את גודל המשרד שלך, כמה אנשים ישתמשו במכונה וכמה מקום פנוי יש לך. אם אתם מחפשים משהו קטן וקל לאחסון בחלל מצומצם, מכונת קפה אחת עשויה להתאים לכם. אם במקום זאת המטרה שלך היא לספק קפה טרי לצוות שלם או אפילו רק אדם אחד בבית שאוהב את הבישול שלו חזק ושופע (ולא אכפת לו לחכות), אז מכונת טפטוף אוטומטית עשויה להתאים יותר לצרכים שלך.

אנו ממליצים גם לחשוב על המחיר: בעוד שמכונות מסוימות עשויות להיראות זולות יותר מראש מאחרות, לעתים קרובות הן דורשות אביזרים נוספים כמו כוסות או פילטרים שיכולים להגדיל את העלויות הכוללות לאורך זמן – אז ודאו כי בעת השוואת מחירים בין דגמים באתרים כגון אמזון או מקד לאתר של אוסטרליה שבו המשלוח אינו כלול במחירים הרשומים באינטרנט!

אם יש מקום לדגם גדול יותר (או לכמה דגמים קטנים יותר), שקול אם אתה רוצה משהו שמאפשר להכין איתו משקאות/מוצרים שונים (כלומר, הוספת חלב או סוכר).

אם אין לך הרבה מקום במשרד שלך, אבל עדיין רוצה אפשרות להכנת סוגים שונים של קפה, הסתכל על מכונות להגשה אחת שיכולות לעשות גם זנים טחונים וגם אינסטנט. מכונת הקפה והאספרסו של Nespresso VertuoLine מציעה את הפונקציונליות הזו – ומגיעה גם עם מקציפי חלב כך שתוכלו ליצור לאטה או קפוצ'ינו בבית!

אם אתה מעדיף להישאר עם קפה ישר , אז אולי תרצה דגם קטן יותר שתוכנן במיוחד להכנת המשקה הזה

אם אתה מעדיף להישאר עם קפה ישר, אז אולי תרצה דגם קטן יותר שתוכנן במיוחד להכנת המשקה הזה. ניתן להשתמש במכונות הללו לחליטת אספרסו וקפוצ'ינו, כמו גם לאטה ומוקה – במילים אחרות, כולן עוסקות ברבסטיות. תמצאו גם כמה דגמים שמסוגלים לייצר משקאות חמים או קרים; לדוגמה, אם למשרד שלך יש מכונת קרח בחדר ההפסקה (ולמה שלא?), אז אולי כדאי להשקיע באחת מהמכונות האלה כדי שכולם יוכלו ליהנות מהטעם האהוב עליו, לא משנה באיזו שעה בשנה זה נמצא בחוץ!

אם אף אחת מהאפשרויות הללו לא נשמעת לך מושכת כי היא לא מציעה מספיק מגוון או גמישות בהשוואה לסוגים אחרים הקיימים בשוק של היום? אז אולי תשקול לקנות לעצמך דגם משטחי במקום! מכשירי החשמל הקטנים הללו מצוידים בכל הדרוש מאפשרים לאנשים להכין משקאות ישירות בתוך בתיהם ללא גישה לציוד מקצועי מראש

זה יכול גם להיות שווה לשקול איזה סוג של מכונה הכי מתאים לסוג החיים שמתנהל במשרד שלך – האם יש הרבה אנשים שמעדיפים שתייה קרה או תה לאורך היום.

אם יש לך מקום למכונה גדולה יותר, אולי הגיוני להשקיע באחת שיכולה לייצר גם שוקו חם ומשקאות אחרים. בדרך זו, אינך זקוק למספר מכונות קפה שתופסים נכסי נדל"ן יקרי ערך סביב המשרד שלך. עם זאת, אם המקום מצומצם (ובואו נודה באמת: רוב המשרדים כן), אז השגת מכשיר המשרת רק מטרה אחת עשויה להיות טובה יותר עבור כל המעורבים.

בסופו של דבר, זה באמת מסתכם באיזו סביבה משרדית אתה רוצה. אתה יכול למצוא שפע של אפשרויות שמתאימות לכל סוג של אדם וסגנון, אז אל תפחד לבקש המלצות מעסקים אחרים שעברו את התהליך הזה בעבר!

BACK TO TOP